Skip navigation

Afgelopen week was ik voor het werk een paar dagen in Parijs. Uiteraard gaat dan de camera mee. We zaten in een hotel in het centrum in de buurt van de Opera en gelukkig heb ik een paar uurtjes vrij kunnen maken om een rondje door de stad te maken.

Dinsdagmiddag heb ik een wandeling over de Rue de la Fayette naar de Opera gemaakt. En ’s avonds kon ik de Opera ook nog even bij nacht fotograferen. Woensdagochtend ben ik extra vroeg opgestaan om voor de werksessies bij het eerste daglicht nog een wandeling naar het Louvre te kunnen maken.

Geef een reactie

