Skip navigation

Afgelopen zaterdag heb ik de fotografiebeurs Professional Imaging bezocht. Vooral voor de presentaties van oa Scott Kelby en Frank Doorhof, maar ook om mijzelf te verlekkeren aan alle nieuwe fotografie ontwikkelingen (Sigma heeft bv. een hele fijne nieuwe telezoom met een bereik van 150-600mm). En ja hoor, ik ben ook gezwicht en heb met een leuke beurskorting, een complete Studio flits set gekocht (en juist degene waar ik mijn oog al eerder op had laten vallen).

Zondag was een regenachtige dag, dus prima weer om met deze flits set te gaan proefdraaien. Op zolder een kleine set ingericht (met als voordeel dat er een oude PC staat met Lightroom, zodat ik zelfs met tethering kon werken (de foto wordt dan direct op het computerscherm getoond). Marien wilde wel geduldig poseren en heeft nu weer een paar mooie castingfoto’s erbij. Daarna de portretfoto’s bewerkt in Photoshop, waarbij ik uiteraard de tips van Scott Kelby heb gebruikt.

Studio 1

Studio 1

studio 2

studio 2

Portret 1

Portret 1

Portret 2

Portret 2

Geef een reactie

