Skip navigation

Vandaag ben ik naar het natuurgebied de Blauwe kamer gegaan om opnames van bewegende wolken te maken voor mijn Time lapse project. Ik heb ruim 30 minuten, elke 5 seconden een foto gemaakt, wat resulteert in 399 foto’s, Als ik deze in een Time lapse filmpje samenvoeg, blijft er uiteindelijk zo’n 16 seconden over.  Behalve de wolken, werkten ook de Koninkspaarden en de Galloway runderen mee, om lekker door het beeld te lopen en zo voor extra beweging te zorgen.

Natuurlijk heb ik ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook andere foto’s te maken in dit mooie natuurgebied, van oa een witte en zilverreiger, futen, en lepelaars.

Mooie wolkenluchten voor de Time lapse

Mooie wolkenluchten voor de Time lapse

2 reigers

2 reigers

Paarden en Runderen

Paarden en Runderen

Lepelaar met nestmateriaal

Lepelaar met nestmateriaal

Futen

Futen

Lepelaar in volle vlucht

Lepelaar in volle vlucht

Geef een reactie

