Skip navigation

Op 8 januari 2015 is mijn nieuwe website www.hanshoekstrafotografie.nl online gegaan. Hiermee wil ik mij gaan richten op het voor klanten fotograferen van Sport, Concerten/Festivals/Theater en Bedrijfsevenementen. Daarnaast zal ik ook nieuwsfotografie blijven aanbieden. Eigenlijk heb ik dit de laatste jaren al vaak gedaan, dus vind ik het nu tijd geworden om dit te gaan professionaliseren.

Deze blog blijft natuurlijk gewoon bestaan en gaat ook onderdeel uitmaken de nieuwe website, maar ik zal hier voornamelijk foto’s plaatsen van mijn vrije werk, dus vakantie, foto-uitjes en landschappen.

Nieuwe website

Nieuwe website

Geef een reactie

