Skip navigation

Vorig weekeinde zijn we een paar dagen in de Schotse hoofdstad Edinburgh geweest. Schotland heeft sinds ons eerste bezoek  in 1997 een speciaal plekje in ons hart en we proberen dan ook om minstens 1x per jaar de oversteek te maken. Omdat we ditmaal vlogen met slechts handbagage, wilde ik niet met mijn DSLR lopen sjouwen, dus hebben we alleen een compactcamera meegenomen. Nadeel is wel dat ik niet in RAW kon fotograferen, maar de Canon Powershot 720IS levert gelukkig zeer goede JPG’s die in Lightroom nog wel een beetje nabewerkt kunnen worden.

Gelukkig gaan we in de meivakantie weer een hele week en dus heb ik dit tripje ook alvast gebruikt om enkele locaties te spotten waar ik in mei terug wil komen.

Zonsopkomst boven de wolken

Zonsopkomst boven de wolken

Calton Hill

Calton Hill

Skyline van Edinburgh

Skyline van Edinburgh

Moderne architectuur

Moderne architectuur

Forth Railbridge

Forth Railbridge

Forth Railbridge

Forth Railbridge

Geef een reactie

