Skip navigation

Zaterdag 5 oktober was de jaarlijkse Scott Kelby Worldwide Photowalk. Over de hele wereld worden op vele locaties (+1200) fotowandelingen georganiseerd (met intotaal 28500 deelnemers). Ik heb mijzelf dit jaar ingeschreven voor Muiden, een voor mij onbekende locatie. Tijdens de fotowandeling loop je onder leiding van de organisator en met, in ons geval, 29 deelnemers een route door Muiden en kan je jezelf uitleven met fotografie. Natuurlijk trekt zo’n groep de nodige bekijks. šŸ˜‰

Aan de wandeling is ook een wedstrijd georganiseerd, waarbij je 1 foto kan inleveren die je tijdens de wandeling hebt gemaakt. Per wandeling wordt er dan 1 winnaar bepaald. En Scott Kelby bepaald ook nog eens de winnaar van de wereldwijde hoofdprijs (en de 10 andere die het net niet zijn geworden). Mijn mooiste foto van Muiden kan ik hier dus nog niet laten zien, wel een aantal andere.

Muiden

Muiden

Muiden

Muiden

Muiden

Muiden

Muiderslot

Muiderslot

Muiden

Muiden

Muiden

Muiden

Muiderslot

Muiderslot

Muiden

Muiden

2 Comments

  1. Mooie serie Hans. Zelf heb ik in Almere mee gelopen, Was erg leuk. Maar heel wat anders dan Muiden.

    • Ik heb de fotos gezien, ook mooi.
      Een moderne stad heeft ook zijn charme, maar ik heb toch de voorkeur voor de klassiekere bouwstijl.


Geef een reactie

