Skip navigation

Maandagmiddag had ik eindelijk tijd vrijgemaakt om met mijn nieuwe achtergrondsysteem te werken. En omdat Marien toch nieuwe castingfoto’s nodig had, wilde ze wel graag model zijn.
Omdat ik hiervoor een puur witte achtergrond wilde hebben, en maar 1 flitser heb, heb ik het achtergrondsysteem buiten neergezet, met de zon erachter, waardoor het witte achtergronddoek eigenlijk een supergrote softbox van 2,5 x 2 meter werd. Als modelbelichting heb ik een reportagefiltser gebruikt die door een witte paraplu flitste en daardoor een mooi diffuus licht geeft.
Uiteraard zijn de foto’s geselecteerd en bewerkt in Lightroom en Photoshop.

Casting1 Casting2 Casting3 Casting4 Casting5 Casting6

Geef een reactie

