Skip navigation

Tijdens het fotograferen van de acts bij “Go to the Future”, werd ik diverse keren benaderd of ik een foto wilde maken. Natuurlijk vind ik dat niet erg.  En steevast kwam daarna de vraag: “Waar komen ze op?”. Nou, hier dus. Aan de meeste heb ik het adres gegeven, door (zóóó 2013) een notitie in hun telefoon achter te laten.

Vrijdagavond was Hollandse avond en ook daar heb ik een paar verzoekjes gekregen.

Deze fotos mag je gerust op je Facebook kopieren. Wil je een groter formaat (zonder mijn naam), dan kan je die tegen een kleine vergoeding bij mij aanvragen.

_MG_3567

_MG_3567

_MG_3568

_MG_3568

_MG_3637

_MG_3637

_MG_3657

_MG_3657

_MG_3658

_MG_3658

_MG_3660

_MG_3660

_MG_3750

_MG_3750

_MG_3756

_MG_3756

Geef een reactie

