Skip navigation

Vandaag brachten Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima een kennismakingsbezoek aan de provincies Gelderland en Utrecht. Ook Wageningen werd met een bliksembezoekje van een half uur vereerd. Natuurlijk ben ik even wezen kijken en heb een paar fotos gemaakt.

Aankomst

Aankomst

Luisteren naar een lied

Luisteren naar een lied

Luisteren naar nog een lied

Luisteren naar nog een lied

Onze Koning

Onze Koning

Onze Koningin

Onze Koningin

Rijtour met de koets

Rijtour met de koets

Jaaa, ze kijkt naar mij!

Jaaa, ze kijkt naar mij!

Smile!

Smile!

We blijven lachen

We blijven lachen

Daaaag!

Daaaag!

3 Comments

  1. prachtige foto’s, bedankt!
    tip: je ‘like’ knop werkt niet.

    • Dank je wel.
      Vreemd, want bij mij werkt de “Like” knop wel (mits je ingelogd staat bij WordPress).

      • ha, je hebt gelijk, nu ben ik ingelogd en werkt hij wel.


Geef een reactie

