Skip navigation

Vanmorgen naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest, vlakbij Zandvoort. In dit uitgestrekte duin- en bosgebied lopen veel reeen en damherten, maar ook vossen. Er schijnen zelfs een paar vossen te zijn die vrij “tam” zijn omdat ze gevoerd worden door bezoekers. Dit wilde ik wel eens zien en fotograferen, zeker omdat ze nu nog in hun mooie wintervacht zijn. Helaas waren deze vossen vandaag niet op hun vaste plekje, waarschijnlijk doordat er veel bosbouwverkeer was.
Ik heb wel genoeg reeen en damherten gezien en ook veel vogels. En met geluk 1 “wilde” vos, tenminste deze ging voor mij op de loop, dus ik heb het alleen van een afstandje kunnen zien. En volgens mij heb ik zelfs een snoek gefotografeerd in het zeer heldere water šŸ˜‰
Al met al een lekkere ochtend waarbij ik toch ongemerkt zo’n 15km gelopen heb.

AWD01

AWD01

AWD02

AWD02

AWD03

AWD03

AWD04

AWD04

AWD05

AWD05

AWD06

AWD06

AWD07

AWD07

AWD08

AWD08

AWD09

AWD09

AWD10

AWD10

AWD11

AWD11

AWD12

AWD12

Geef een reactie

