Skip navigation

Ondanks de soms felle (onweers)buien, zijn we zondag toch gaan wandelen op de Veluwe, ditmaal bij het dorpje Radio Kootwijk. Dit is vooral bekend omdat hier vroeger (v.a. de jaren 20) een Radio zendpark gevestigd was voor de communicatie met de koloniën. Het “Zendgebouw A” heeft een heel bijzondere architectuur en in combinatie met het bos- en heidelandschap er om heen, levert dat natuurlijk erg fotogenieke plaatjes op.

Omdat er mooie dreigende wolkenluchten waren, heb ik gekozen om deze serie in HDR uit te voeren om dat te benadrukken.

Radio Kootwijk 1

Radio Kootwijk 1

Radio Kootwijk 2

Radio Kootwijk 2

Radio Kootwijk 3

Radio Kootwijk 3

Radio Kootwijk 4

Radio Kootwijk 4

Radio Kootwijk 5

Radio Kootwijk 5

3 Comments

  1. Hoi Hans, mijn oog viel gelijk op de prachtige foto’s van Radio Kootwijk. Ben er onlangs ook nog geweest. Een fotogeniek gebouw, dat je heel erg mooi hebt neergezet. Ik wens je voor 2013 nog veel mooie fotomomenten toe.

    Gr. Henk

    • Dank je wel en voor jou ook de beste wensen natuurlijk. Graag zou ik ook eens in het gebouw fotograferen, schijnt ook erg mooi te zijn.

  2. Ik heb nog niet zo lang een blog. Jouw blog nu voor het eerst gezien. Ziet er heel mooi uit met verschillende
    onderwerpen. Deze serie is ook geweldig. Foto 4 heeft wel wat weg van het kleur gebruik van Saudek.
    Tot mijn schande moet ikzeggen dat ik er dicht bij woon maar er nooit kom. Dat zal ik maar eens gauw gaan veranderen
    groet van arti


Geef een reactie

