Skip navigation

Door een tip van Digitale Fotografietips, heb ik 2 top 10’s samengesteld van mijn foto’s van het afgelopen jaar. Ik heb gekozen voor 2 lijstjes, Natuur en Portret, omdat de foto’s onderling voor mij niet te vergelijken zijn. Ik had ook nog voor andere lijstjes kunnen kiezen, bv. Nieuws, Sport, Reportage, maar ik vond dat mijn mooiste foto’s in deze 2 categorieën zitten. Overigens, in de lijstjes zit geen rangorde, dit zijn gewoon de 10 beste in elke categorie (bij Natuur is er wel een chronologische volgorde).

Langs deze weg wens ik mijn lezers het allerbeste toe voor 2013.

Top 10 Natuur

Top 10 Natuur

Top 10 Portret

Top 10 Portret

2 Comments

  1. Mooie foto’s Hans! De rivier geniet mijn voorkeur. Deze foto brengt maakt me warm voor een zomerse fietstocht!

    Ik wens jou ook een goed 2013,

    Henk

  2. Mooie foto’s. Vooral de landschappen spreken mij aan. Ik ga binnenkort nog eens op je blog kijken.


Geef een reactie

