Skip navigation

Schrijf je vanmiddag dat het zo rustig is geweest, komt er om 20:45 een melding van een brand op het industrieterrein in Veenendaal. Meteen daarna werd het al opgeschaald naar middelbrand, dus ik snel in de auto en erheen.

Bij aankomst bleek het inderdaad een grote uitslaande brand te zijn.  De brandweer hoefde slechts 200 meter te rijden, het pand ligt achter de brandweer kazerne, maar toch was er geen houden meer aan.

Het massaal toegestroomde publiek werd na enige tijd verder naar achteren gedirigeerd door de politie, dus was er voor mij ook niets nieuws meer te fotograferen.

Brand1

Brand1

Brand2

Brand2

Brand3

Brand3

Brand4

Brand4

4 Comments

  1. Das een beste brand Hans !
    Daar gaat als brandweerman het hart van kloppen ….

    Foto 1 vind ik mooi !! die vuurzee en dan die kijkers op de voorgrond met camera’s.

    Groeten Albert

  2. “Kijkers op de voorgrond met camera’s”? Die meest linkse op foto 1 ken ik…. en dat is geen kijker…. Wat hij door de zoeker zag stond de volgende dag 2x in de Gelderlander…

  3. Ik zou je niet herkennen zo. 😉
    Maar een fotograaf is ook een kijker, een speciaal soort weliswaar, maar toch een kijker.
    En de foto’s vanaf dit punt stonden niet in de Gelderlander, toch?

    • Nee, deze positie niet. Ik herken mezelf aan de opgeklapte flitser al staande naast cameraman Bjorn Appel 😉


Geef een reactie

