Skip navigation

Zaterdag deed Thomas mee met het jaarlijkse judo clubtoernooi van Sportschool van Doorn.

Ik was gevraagd om foto’s te komen maken en gezien mijn ervaringen met basketbal in dezelfde sporthal had ik besloten een lichtsterke lens te huren, een EF 24-70L f2.8. Een goede beslissing, ik heb dit maal veel betere foto’s kunnen maken.

Hieronder enkele foto’s die ik gemaakt. De hele collectie, inclusief de groepsfoto’s, heb ik online gezet bij Oypo. Je kan daar je eigen foto’s laten afdrukken en/of downloaden:  http://www.oypo.nl/hhoekstra.

Judo 1

Judo 1

Judo 2

Judo 2

Judo 3

Judo 3

Judo 4

Judo 4

Geef een reactie

