Skip navigation

Afgelopen weekeinde was het terrein van Kasteel de Haar in Haarzuilens weer het domein van Elfen, Feeën, Trollen, Ridders, Jonkvrouwen en andere fantasierijke creaties. Of te wel, de Elf Fantasy Fair.

Marien heeft afgelopen maand hard gewerkt aan een ombouw van haar trouwjurk  en met een stel vleugels, veel bloemen en glitters, heeft ze zichzelf omgetoverd tot bloemenfee. Kennelijk was het goed gelukt, want ze werd zeer veel gevraagd om te poseren voor de talrijk aanwezige fotografen. Ik liep natuurlijk ook mijn partijtje mee te klikken. Omdat Thomas zaterdag het jaarlijkse judo toernooi had, en ik gevraagd was om foto’s te maken, had ik besloten een lichtsterke lens te huren, een EF 24-70L f2.8.  Die kwam natuurlijk ook goed van pas op EFF. Een hele fijne portretlens, waar je mooie vage achtergrond mee krijgt.

Hieronder enkele foto’s die ik gemaakt.

Marien als bloemenfee

Marien als bloemenfee

En maar blijven lachen!

En maar blijven lachen!

EFF 1

EFF 1

EFF 2

EFF 2

EFF 3

EFF 3

EFF 4

EFF 4

EFF 5

EFF 5

4 Comments

  1. Hoi Hans,

    Zou je ons de volgende 2 foto’s willen mailen?
    http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=57B6C6501770F809F530
    en
    http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3A94E0B66580F809F804

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,

    Siewert

    • Hoi,

      Helaas ga ik geen foto’s opsturen. Ik heb inmiddels de standaard Oypo prijzen naar beneden bijgesteld, dus voor 1 euro kan je al een foto downloaden.

      Hans

  2. Mag ik je wijzen op artikel 6.7 van de Algemene Voorwaarden bezoekers van de Elf Fantasy Fair?

    6. Beeld en geluidsopnamen
    7. Beeld- en geluidsopnamen die gemaakt zijn op en/of van de Elf Fantasy Fair zijn uitsluitend toegestaan voor niet-commerciële doeleinden. Voor commercieel gebruik van materiaal is vooraf overleg en schriftelijke toestemming vereist.

  3. Sorry, je hebt gelijk.
    Foto’s zijn verwijderd van Oypo.


Geef een reactie

