Skip navigation

Deze week heb ik mijn te klein geworden Lowepro slingshot verkocht en een andere rugtas gekocht; een Lowepro Pro runner 300 AW. Hier kan ik voorlopig wel een tijdje mee vooruit.

Omdat het vandaag erg mooi weer was, kon ik meteen de tas uittesten. Eerst ben ik naar Kasteel Renswoude geweest, waar de bonte spechten al druk aan het kloppen waren, en daarna naar Ouwehands Dierenpark, om de witte leeuwtjes en de jonge ijsbeertjes te fotograferen.

Kasteel Renswoude

Kasteel Renswoude

Bonte specht

Bonte specht

Zeearend

Zeearend

Baby stokstaartje

Baby stokstaartje

Leeuwtje 1

Leeuwtje 1

Leeuwtje 2

Leeuwtje 2

IJsbeertje 1

IJsbeertje 1

IJsbeertje 2

IJsbeertje 2

Geef een reactie

