Skip navigation

Vanmiddag ben ik even naar Ouwehands Dierenpark geweest om te proberen de witte leeuwtjes te fotograferen. Helaas was er nog maar eentje buiten, de rest was al binnen.

Maar het was zo druk dat er zelfs in de bermen geparkeerd moest worden. Ik heb daarvan een foto gemaakt en omdat ik op Twitter las dat De Gelderlander hierover al een Tweet geplaatst had, heb ik die opgestuurd naar de redactie. En tot mijn verbazing hebben ze deze ook daadwerkelijk gebruikt en met naamsvermelding.

En ook op de website van de Weekkrant/RBC is het gebruikt.

(Ik had al eerder een foto bij een artikel op Nu.nl, maar dat was helaas zonder naamsvermelding).

Drukte bij Ouwehand op de website van De Gelderlander

Drukte bij Ouwehand op de website van De Gelderlander

Drukte bij Ouwehand-Weekkrant RBC

Drukte bij Ouwehand-Weekkrant RBC

Geef een reactie

