Skip navigation

Vandaag naar de Jaarbeurs in Utrecht geweest voor een bezoek aan Zoom Experience. Samen met Ilona en later ook met Arthur. ’s Morgens hebben we eerst een presentatie bijgewoond over strobist fotografie. Na afloop kregen we een reclame tas met een bon voor een *gratis* rugzakje. Gelijk opgehaald bij de stand van Camera.nl en ook meteen maar een omnibouce in de aanbieding gekocht. Na de koffie hebben we toen de presentatie van Frits van Eldik gevolgd.

Daarna een rondje over de beurs gemaakt en her en der wat foto’s gemaakt (een Marilyn Monroe look-a-like, Freerunnig en diverse modellen).

Ilona ging om 2 uur weer naar huis en even later zijn Arthur en ik ook onze eigen weg gegaan. Bij een stand zag ik op eens een 5-in-1 reflectiescherm voor 10 euro (wel een B-keus met vlekken op de witte reflectiekant). Een mooie aanbieding waarvan ik maar meteen geprofiteerd heb.

Omdat ze bij Camera.nl nog steeds rugzakjes weggaven (weggooiden zelfs) heb ik er nog maar 1 meegenomen. Ik kan er vast wel iemand blij mee maken.

De dag heb ik afgesloten bij de 1,5 uur durende presentatie van Joe Mc Nally, een erg bekende strobist fotograaf.

Frits van Eldik

Frits van Eldik

Model1

Model1

Model2

Model2

Model3

Model3

Gratis!

Gratis!

Joe McNally1

Joe McNally1

Joe McNally2

Joe McNally2


Joe McNally3

Joe McNally3

Geef een reactie

