Skip navigation

Even geen foto’s, ben nu bezig een portfolio map samen te stellen. Ik heb een A3-showmap gekocht en ben nu bezig om van fotokarton A3 passepartouts te maken, zodat ik daar de 20×30 afdrukken achter kan doen. Wat een secuur gedoe zeg!

Daarnaast ben ik ook aan het rondkijken naar een Web-based portfolio. Ik heb al naar diverse Picasa templates gekeken, maar die werken bijna allemaal met Flash (en daar kan je in de iPad-era natuurlijk niet mee aankomen). Ik ben dus nog op zoek naar een mooie, Flash-loze gallerij.  Ik heb er al 1 gevonden, namelijk SimpleView. Deze werkt zowel met als zonder Flash.

 

Geef een reactie

