Skip navigation

Word ik om 4 uur ’s nachts “ruw” uit mijn slaap gehaald door Marien omdat er een grote brand is.  Zoals gewoonlijk slaap ik door alles heen, maar Marien werd wakker van sirene’s en keek even op de alarmmeldingen. Het betreft een monumentaal pand dat geheel gerestaureerd wordt om er zorgappartementen van te maken. De brandweer was er nog redelijk snel bij, “dankzij” eerdere buitenbrandjes, maar verwacht dat het pand als verloren beschouwd moet worden.

Brand 1

Brand 1

Brand 2

Brand 2

Brand 3

Brand 3

Brand 4

Brand 4

2 Comments

  1. Hans,

    Ik dacht het al vannacht, ik was net niet wakker genoeg.
    Best wel balen het was echt een heel mooi pand en erg groot.
    foto`s zijn best wel mooi.
    gr Peter

  2. Ik zie bij brand 4 2 bekenden 😉 Je mag de volgende keer wel ff roepen Hans! Had je niet achter ons zien staan….


Geef een reactie

